Civcivinannesi ben bir hafta önce kontrolüm vardı muayene esnasında ayrılacağını kendisinden duydum bazı sebeblerden dolayı başka bir hastane ile devam edeceğini söyledi şansımı bilemedim her şerde bir hayır vardır diye kendimi teselli ediyorum canım başta çok sıkıldı ama şuna bende aynı hastane de kime gidebilirimi araştırıyorum sezaryen olucam doktorun eli çok önemli hayırlı insanlarla karşılaşalım inş