Gecmeyen bir idrar yolu enfesiyonum var ama agrı tarzı bısey yok tesadüfen doktor yakaladı uc ay üst üste kültür baktı ve hepsınde enefeksıyon antıbıyotık kullandık ve doğum sonuna kadarda piyelopseptyl kullanacaksın dedi kullanan varmı kac ay kullandı etki gördümü arkadaslar