BRUTAL-BETTY kızlar buradaki bazı arkadaşlar kız bazı arkadaşlar erkek dedi. Kendi doktorum 11.hafta da erkeğe benziyor dedi ikili tarama da ki doktor kıza v benziyor dedi kararsız kaldım ya kız mı erkek mi😂🥰
annesininpirensesi BRUTAL-BETTY ben cok video izledim doktorlari kemik yapisi veya utrasyan kagidindan belli olmaz nub teorisinde yanilma payi cok oluyormus cunku doktor bile bana resim atiyolar anlasilmasi mumkun degil en sagliklisi beklemek veya alt dan bakip emin olmak dedi
BRUTAL-BETTY Gulsen4224 aaaaa geçen gün de aynı resim atmıştım ama siz kız demiştiniz 🙈 herkes kararsız sanırım doktorlar bile