Merhabalar yeni katıldım 6 haftalık gebeyim 5 haftalıkken gittik fakat bebiş gözükmedi sonra 1 hafta sonra gittim ufacık birşey gözüktü ama çok zor gözüktü şimdi korkuyorum yanlış mı gördü diye siZde de böyle oldu mu ? Olan varsa yazsın şimdiden teşekkürler