Almila1 normal canım hormonal bir durum 2.5 ay ishaldim tam normale döndüm derken kabız oldum 7 aylık olduk hala geçmedi dünyanın şeyini yiyorum bağıraaklar rahatlasın diye ama hormonal bir durum doğumdan sonra düzelir dedi doktor oluyor yani böyle şeyler