Hamilelikte fizik tedaviye giden oldu mu hanımlar. Benim ciddi anlamda sol taraflı belim ağrıyor yürümekte zorlanıyorum artık şimdi bacaklarıma vuruyor ağrı parmak aralarıma kadar ağrıyordu 22 haftalığız son iki kontroldür doktoruma diyorum magnezyum başlattı ancak sadece sadece parmak aralarındaki ağırlara iyi geldi sanki belden aşağımı biri bıçaklıyor yatarken yürürken bugün yine söyledim benim yapabileceğim birşey yok fizik tedaviye gitmen gerekiyor dedi bana giden var mi acaba faydasını gören