Babyksl Merhaba hanımlar 2 keredir Nst’ye bağlanınca nefes alamıyorum, belime ağrı giriyor çok kötü oluyorum ne yapmam lazım? Sizde de oluyor mu?
gulfem_93 Babyksl hafif yan dönerek durmuştum ben son iki nstde daha rahattım bende de çok düz yatınca mide yanması oluyor çünkü
aannepandaa Babyksl yatış pozisyonundan olabilir mi? Sırtüstü yatınca bende fenalaşıyorum.. nefesim kesiliyor. Ama nstmi yan yatırıp yapıyorlar. Geçen sağlık ocağında ebe ilk kez bu kadar uzun sırtüstü yatırınca çok kötü oldum.
Prensesannesi41 Babyksl bende sağıma yatıyorum öyle çektiriyorum nst zaten çeken kişi de nasıl rahat edeceksen öyle yat diye söylüyo sırt üstü yatamıyorum karnım geriliyor
ysfali06 Babyksl sırt üstü zaten yatırmıyorlar yan yatıyorum ama kalkınca yürüyemiyorum her yerim uyuşuyor benimde 🤷♀️
Babyksl aannepandaa ben de sırtüstü durmak gerektiğini düşünerek öyle durdum kimse de uyarmadı beni..
Balbocegi_ Babyksl genelde duz yatirmazlar yan yatirir sakincali oldugu icin birdahakini siz deyin en iysii
Mekselinda Benim gittiğim devlet hastanesi koltuğa oturuyoruz yatak falan yok sekiz on tane yanyana yarım saat boyunca oturmaktan belim kopuyor siz şanslıymışsınız yatarak yine😧