Melek4747 Merhaba ben 7 haftalık test yaptırdım rubella igg 500 rubella igm 338 çıktı doktorum daha önceden geçirdiğimi söyledi fakat içim rahat değil şuan geçirme olasılığım var mı hasta değilim hiç bi belirti yok doktorum avidite testi istemedi