Nefes4949 Arkadaşlar ben çay içemiyorum sabahları ve akşamları günde iki kere içiyordum hamile olmadan önce şuanda içiyorum sakıncası oluyormu acaba
Serendipity Nefes4949 nescafe normal zamanda da onerilmiyor iceriginde bircok katki maddesi ve seker icerdigi icin, eger icebilirseniz sute az turk kahvesi katarak kendiniz yaparsaniz daha faydali olucaktir.
aannepandaa Nefes4949 neskafe hiç önerilmiyor. Bana dr ve diyetisyenim günde 2 bardak kafein dedi. Bu ya çay ya türk khvesi gibi dğşünün dedi ben kahvaltıda açık 2 bardak çay öğlende canım isterse kahve olarak içiyorum.