suramilaninannnesi Efile Canım benim ilk geçen hafta pazar günü geldi dün 4 defa daha geldi bugün bı defa yine geldi Dr farklı gunlerde gelmesi normal dedi bugün gelenin içinse ip gibi incecik kan da vardı bekliyorum sancım gelsin diye arada bir bel ağrım var düzensiz ama hayırlısıyla bı doguraydim ya valla rahatlamak istiyorum artık
Papatyams_2021 suramilaninannnesi yok hicbirsey yoktu ertesi gün sancılarım başladı Nisan geldiğinde annem zorla gönderdi hastaneye yoksa gitmicektim gittiğimde sancin olursa gel dedi doktor sancilarimi evde çektim hastaneye gittiğimde yarım saat sonra oğlumu kucagima aldim
suramilaninannnesi Papatyams_2021 belki benimde yarın başlar sancılarım 🙈 insllah başlasın artık doğsun istiyorum Sona geldik bişey olmasından da korkuyorum
Papatyams_2021 suramilaninannnesi ben 40+3 te doğum yaptım ben de çok sabirsizdim araştırdım ilişki doğumu tetikliyor ilişkiye girdim 😅ertesi gün dogurdum
Papatyams_2021 suramilaninannnesi yok kız 😅gecesinde oldu o iş sabah öğle saatlerinde nişan geldi nişandan 1 gün sonra doğum yaptim
Fatosdvrc Huden neden o kadar erken dogumunuz oluyor benim ilk dogumum 38+3 ama bunda niyeyse erken dkgcak gbi hissediyorum
Huden Fatosdvrc rahim ağzı kısa ilığı vardı yarım santim di 32 haftaya kadar yatarak geldi ama ağrım oldu 5 cm açılmayla sezeryan oldum
Eyse Benimde Çarşamba akşamı kontrolüm vardı, doktor alttan muayene etti. Eve geldiğimde hafif suruntu şeklinde kan geldi , iki gündür de yoğun kıvamlı kahverengi akıntı geliyor sanırım nişan . 37.1 günlüğüz