Sevda1906 gebelikte oluyor Canım mide ekşimesi yanması veya gaz çoksa bi git doktora ilaç verir bebekten dolayı geliştiği için saçları çıkmaya başladığı için bndede çok oluyor normal bi durum Canım bnde 36+6yım bende de mide ekşimesi oluyor ve gazda oluyor