Yyren Merhabalar 36 haftalık hamileyim neredeyse günde 3 litre durmadan su içiyorum içim çok yanıyor. Bu kadar su içmek kısa sürede zararlı olabilir mi ?
Pelin__1 Yyren bana doktorum 8.haftadaki ilk muayenede günde mutlaka 3lt su iç demişti ben hep öyle içiyorum aksine su içmek sağlıklı fazla değil bence içtiğiniz miktar
Busra34ybg Yyren vücut kitlesine göre hesaplayıp içmek gerekirmiş herseyin fazlası zarar olduğu gibi suyunda fazlası zarar vücuttan tuz atımına sebep olabiliyor internetten günlük ne kadar su içmeniz gerektiğini hesaplayabilirsiniz :)
Zdk Yyren için daha iyi bence. Ben geçen kontrole gittiğimde az su içmişim meğer bebek susuz kaldığı için kalp atışı çok yüksekti. Serum taktılar bana sonra düzeldi.
Yyren Çok kilo alamadım zaten 7 kilo aldım. Normal hayatım da bu kadar çok içmiyordum kısa zamanda 3 3 bucuk litreyi bulunca bebeğe bi zararı olur mu diye endişeye kapıldım
GozdeMiracEmre Valla bende öyleyim sanki su bardağını ağzımdan çekmesem evin içinde şişeyle dolanıyorum doktorumda Danıştım çok güzel dedi ve ödem ve şişkinliğin olmaz bu sayede bebeğin suyuda iyi olur sudan zarar gelmez için ☺😂
derinsart Yyren bence zararsiz dir zatn 2.5 önerliyor diye biliyorm banada doktorum bugün bol sıvı al dedi 1 litre belki anca içebiliyorm
miskokulum1 Yyren su içmek faydalı ama su içme ihtiyacı duyma sıkıntılı.. Yani bu, şeker gibi bazı hastalıkların belirtisi olabilir doktorunuza danışmanızı tavsiye ederim