Hellolo İlk haftalarda aşırı bulantım vardı 12 13. Haftalarda geçti ama şimdi iki gündür mide bulantısı ve iştahsızlık var normal mi
Minikasya Hellolo Normal. 9 aylık uzun süreç herkeste farklı olur. Ama her sorunda normalmi diyede vesvese yapmayın
Hellolo Serapveminikleri evet kendimi hasta gibi hissediyorum hiçbirşey yapmak istemiyorum kötü his 🤢inşallah geçicidir son 3 ayı bu şekilde geçirmek istemiyoruuuuum 😔