Rerere Merhaba hanımlar ikiz gebelik de bebeklerinizin gelişimleri nasıl? Bir kız bir erkek bebiş bekliyorum oğlan bir hafta geriden geliyor bu durumu yaşayan var mı toparlandı mı doğuma yakın
Prensmmmm Rerere bende ikiz annesiyim daha 13 haftalık cinsiyetleri belli değil perşembe tekrar komtrolüm var inşallah öğrenebiliriz çok korkuyorum tedirginim erken doğum risklerinden dolayı 30 32 arası doğuruyor herkes