Benimde öyle oluyordu doktoruma söyledim daha erken ama nst ile bi bakalım dedi yalancı sancı öyle oluyor zannediyordum ben ilk gebeliğim. düzenli sancılar çıktı acil yatış yapıldı sonrasında sancıları durdurdular ama benim tansiyonumu düşüremediler bi türlü o zamana kadar tansiyon problemim de olmamıştı meğer preeklemsi dedikleri şey başlamış her yerim ödem topladı hafife almayın bence