Exolla01 Arkadaşlar uzun süre giden veya doğumunu yapmis arkadaşlarım doktor önerisinde bulunabilir mii?
N_A_Z_L_I_M Ben geçen hafta( Necati hançerliogullari) na gittim çok memnun kaldım ben sormadan herşeyi söyledi bebeğin cinsiyetini biliyormusun dedi daha cevap vermeden söyledi 🥰kalkarken destek verdi güler yüzlü iyi ılımlı idi çok memnun kaldım tavsiye ederim