asenatrk Sena34 acısından ağrısından değilde o ameliyathane ortamı beni kötü eder diye düşünüyorum ışıklar sesler o yüzden bende genel anestezi ile olucam inşallah Perşembe günü 🤲🏻🤲🏻
Sonaygonca Aysenturnaaa neden pandemi nedeniyle pek uygun değil ki bn daha önce 2 doğum yaptım şuan 3. Ye hamileyim ve 30 haftaligim 2. De belden kaç defa denediler uyuşma olmadı 😟 şimdi daha da korktum
Aysenturnaaa Sonaygonca doğuma maskeyle alıyorlar çünkü genel anestezi de maske kullanımı uygun degilmis
Sonaygonca Aysenturnaaa Allah halkımıza hayırlısını versin inşallah. Olursa tabi bende belden uyusmak isterm ama tutmuyor bnde
Beyzan Iremnurr18 yok kesiyi fila hissetmedim heyecanla acaba ne yapıyorlar diye yanımdaki hemşireye sordum o daha cevap vermeden ağlama sesi duydum bebeğim doğdu 😌
Beyzan Iremnurr18 Yok hiç öyle bir dokunma hissetmedim zaten ameliyattan sonra bile kendi karnıma dokunduğumda hissetmiyordum
Iremnurr18 Beyzan spinal oldun dimi cnm çok soru sordum kusura bakma ben ilk doğumumu genel anestezi oldum çok ağrım oldu bunu spinal düşündüğüm için soruyorum
Bsra06 Ebruuka Benim duygular karmakarışık aslında üzerimde büyük bir sorumluluk var kaldırabilir miyim diye endişe duyuyorum
Fio_fff Sena34 evet 30 dk fln uyutmuşlar gözümü açtığımda devam ediyordu işlemler fakat hayal gibi hatırlıyorum