aaysecoo ben adet olacagima okadar emindim ki. Adet belirtilerinin aynisi oluyor.adet oncesi cok asabilesirdim.o zaman da okadar asabiydim ki dedim aha geliyor adet yani tipatip aynisi.😂 Esimin farkettigi bir kac bisey vardi. Gogusumdeki damarlar cok belirgindi ve meme ucunda kabartilar vardi. Aniden bastiran uyku vardi ki bu beni suphelendirmisti.aniden ayaga kalktigimda nefesim yetmiyo gibi oluyordu.
bana kalirsa en net belirti erken donemde asiri uyku hali. Uykunun asla yetmemesi. 🤷🏻♀️