kedidirokedi Şeker yüklemesi yaptırdım bugün hala midem çok kötü çay içtim şimdi bir bardak sanki içerken bile içine 10 küp şeker atmışım gibi geliyor tadı aranızda yaşayan var mı ne kadar sürede geçecek 🥺🤢 çok midem bulanıyor
kedidirokedi gamzosgamzos hastaneden verdiler bana aromalı değildi künefenin şerbeti gibiydi ılıktı çok kötülendim
gamzosgamzos kedidirokedi aaaa acaba niye oyle vermisler tahmin edebiliyorum kimbilir icmek ne kadar zor olmustur 🙁
kedidirokedi gamzosgamzos gittiğim yerde acıbadem yani aslında hiç bilmediğim için aromalısının olduğunu bilsem öyle isterdim doktorumda bir şey demedi 😒 ölüm gibi bir şeydi ama kimse ölmedi 😬😅
damlaaltinay kedidirokedi ıyk:) 75 ile 100 şekerli kuzum evet bende kusmamak için kendimi zor tutmuştum 🥺