Beyza2502 Merhaba 21 şubatta 35. Haftada sancı nedeniyle hastaneye gittim 4 cm açıklığımdan olduğundan acil doğuma alındım kızım geldi. Prematüre annelerinden bilgi alabilir miyim Küvezden çıktıktan sonra evde bakımını nasıl yapıldı beslenmesi nasıldı kilo aldırmak için neler yaptınız. Yardımlarınızı bekliyorum
irva Beyza2502 Ben 36′da doğum yaptım 4 ay önce küveze hiç girmedi.Geçmiş olsun tez zamanda minnağınıza kavuşmanız dileğiyle.Üstte kalsın diye yazdım.🥰
Cananq123 Beyza2502 bende 29 haftalık doğum yaptım salı günü bizim süreç uzun küvezdeler minnaklarım bu şekilde erken doğum yapan varsa benide bilgilendirirse çok sevinirim rabbim yardımcımız olsun inşallah çok zor çok 🥲🥲
Eeezgi Ben 33+2de doğurdum. 3 kilo olana kadar sağdığım süte aptamil eoprotin katıp içirdim, sonra mama meme devam ettik. İlk zamanlar ziyaretçi kabul etmeyin 1 ay kadar, evinizde sigara içilmesin bizde balkonda bile içmek yasak.
Nry0682 Eeezgi merhaba benim bebegimde 33 haftalık dogdu küvezde roprotin takviyesi yapıldı fakat siz nasıl kullandınız kac ml süte kac ölcek koyuyosunuz beni hemsire bilgilendirmedi.
Eeezgi Beyza2502 valla ilk eve geldiğinde çok güzeldi yer uyurdu 2.5 aylık olduktan sonra düzen müzen kalmadı bizim.
Eeezgi Nry0682 merhaba eoprotinin arkasında kullanma talimatı yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam 25ml anne sütüne 1 ölçek şeklindeydi.