Hepınıze soyluyorum eger akıntınız bile varsa gidin doktora kendı doktorunuz acmıyorsa veya bekle dıyorsa beklemeyın gıdın kanamadan sancıdan bıle onemlı bu durum cnkı hepsının caresı var ama bunun caresı yok benım yüregim iki kez yandı şu an ölü gbi dolaşıyorum baska annelerın canı yanmasın bu durumu lütfen önemseyin