sumeyye60 Deryabuglem 30+1′de 1781 gr çıkmıştı oğlum gelişimi önde demişti doktor. Şeker çıkmadığı için normal karşılandı önde gitmesi. 38 olmak üzereyiz 🤰
esraizmirli Deryabuglem gayet normal benim daha az dı mesela 29+4te 1452 grdı önemli olan sağlıklı olması çok kilolu bebek her zaman sağlıklı bebek anlamına gelmez canım zayıf olsun sağlıklı olsun doğunca hemen toparlar zaten ☺️
Minikasya Deryabuglem Canım ben 30+4 üm mesela 1,5 kg geldi bugün. Boyuda 41 cm geldi. Çok sağlıklı kilosu ideal herşey yolunda ded. En taze benden yola çıkabilirsin. Ama doktoruna bir dahaki kontrolde mutlaka sor ki aklında şüphe kalmasın
emineveminigi Deryabuglem normal hatta biraz önde.. doktorunuz normal olup olmadığını söylemiyormu? Bazen sırf aa çok iyi cümlesini duymak için yapılmış gibime geliyor
Angela Deryabuglem derya hanim 3 gun önce kas biyik dediniz bende sandım yeni hamilesiniz cidden 30 hafta boyunca ali amca gibi gezmediniz dimi:))