İlk 15 gün pişik kremi bile sürmek doğru değil cilt bariyeri dış dünyaya uyum sağlıyor sadece organik pamuklu kıyafetler ve kimyasalsiz bir bebek bezi yeterli ama sonra 2. Ay civarı gazlanma huysuzluk başlıyor masaj o zaman ideal oluyor. Ben ilk bebeğime bebek yağı almıştım ama yapışkan his hemen geçmiyor yağ ile karnını ve sırtını ovuyordum çok gazlı olduğu için. Bu sefer losyon deneyeceğim bakalım