Doktorum gec yumurtlama olduğunu ve bebeğin suan olması gerektiğinden küçük olduğunu söyledi ve rahimim tersmis biraz bu yüzden su içmem gerektiğini mesanem dolmaz ise bebek görunmez dedi benim gibi böyle bir durum ile karşılaşan var mi ? Suan 8 haftalık olmamız gerekirken 7 ci haftadayiz :(