Pln01 İzmir Tınaztepe Galen hastanesin de sezaryen olanlar süreçlerini anlatabilir mi kaç hastalıkken doğuma alınıyor aydınlatırsanız sevinirim ? Artık dikiş atılmıyor yapıştırma tekniği kullanılıyor diye biliyorum doğru mu ?