Kepiiiiianne benim direk karın agrısı oldu adet dönemindeki gibi, 38+3te 4 gün once normal dogum yaptım, suniyle başlatılıcaktı zaten o sabah ama ben gecesinde kendi sancımla sabah dogum yaptım🙏 Bel kasık yada karın agrısı şeklinde olucaktır takip edin hayırlı dogumlar insallah😊