Hndakgn Kızlar erken doğum riskimiz var kaç gündür sancı geliyor bugünde belim ağrıyor 32+2 deyiz daha ne gibi sıkıntılar oluyor doktorum düzgün cevap vermiyor 😔 sizler kaçıncı haftada erken doğum yaptınız
umutunannesii Hndakgn canım komşum 32+2 haftaliken doğum yaptı beebgi bir ay kuvezde kaldı şimdi maşallahı var bı görsen bebeği haftan iyi bnce doğum bile olsa
Nadiye123 Hndakgn bende 32 haftalıkken kanamam olmuştu doktor bebek için akciğer geliştirici iğne yaptı şuan 36+2 olduk çok şükür.. Allah izin verirse 18 günümüz kaldı doğuma.
Albiina05 Hndakgn canım ben de 33. Haftamda sancıyla hastaneye geldim . İğne ilaç serum durdurdular şu nidicard kullanıyorum yine oluyor sancılar yine yatırdılar hastaneye progestan da başlattılar. Sancılar var ama düzensiz. Ciğer geliştirici vurdular 2 doz. Sancım oldukça hastanedeyim.