Pelin093 Kizlar ben sezeryandan sonra cok sismsitim asiri yani ayaklarim bacaklarim cok su topladi ayakkabi bile giyemedim 40. gün gecmisti böyle bisey yasayan varmi? Acaba tekrar ayni sorunlari yasamamak icin ne yapmam lazm yada neden oldu bilen varmi
Cambardak Pelin093 bende doğumdan sezeryan tabii sonra hemen ayağa kalktım hiç zorlanmadım ama bi kaç gün içinde ayaklarım bacaklarım şişti şimdi indi çok sürmedi bende merak ettim ama indiler yani
baharbalkann Pelin093 bende 4 gün önce normal dogum yaptım aşırı şişti ayaklarım, 2 gündür. olabiliyomus verilen ilaçlardan dolayı
Pelin093 Cambardak bende cok yatmadm genelde hep ayaktaydm yatmak istememistm acaba fazla ayakta kaldm dinlenmedm ayaklarimi kaldirip falan diyemi ödem oldu anlamadm tam 40. günde gecmisti 🤦♀️
Cambardak Pelin093 muhtemel sonda damar yolundan vurulan antibiyotik ten kolum bi anda şişti zaten hemşire acele ile bastı tam taburcu oluyordum diğer evde kullanılan ilaçlarda ağır bayağı