Buenno
Arkadaşlar ilk bebeğim epidural sezaryanla doğdu...Sıkıntım olmadı çok şükür ama heycanlıydım çok ilk doğum diye bide drum son dak söyledi...İstersen epidural sez. yapalım diye ben bilmeden tamam dedim doktoruma güvendim...Ama şimdi başka bi yerdeyim başka doktorla oda epidural sez. diyo ve ben sanki ilk defa doğum yapcak gibi korkuyorum...
1️⃣ 2. Doğumda benim gibi korkularınız oldumu?
2️⃣ Epidural olumlu-olumsuz tecrübeleriniz neler?
3️⃣ Normal sez. Epidural mi ?
SEVGİLER