Arkadaşlar bezi bence erken almayın benim eylülde arkadaşımın bebeği oldu oda prima aldı , hatta bende ona sepet hazırladım bende prima aldım ama gel gör ki pişik yapmiş çocukta hatta altını temizlerken bile ıslak mendil kullanmadım doktor pamuk kullan kurula sonra demiş. Arkadaş tüm bezleri denedi bim marketten kendi markasını almiş o tam gitmiş çocuğa hatta hep der benim oğlan ucuz mal seviyor 😀 çok kişide duydım bim den a 101 den alan