Bu virüs değerim gebelik başında 1.04 çıkmış ama doktorum bununla ilgili bana bir şey söylememişti. Doğrusu en fazla 1 olacakmış benimki 1.04 bu pozitif demek mi onu bile söylemedi.34.haftaya geldim bebek 1 hafta küçük çıkınca bundan şüphelenip tekrar test istedi zaten hala varsa da yapılacak bir şey yokmuş. Bu virüsten dolayı beyin hasarı göz hasarı olabilirmiş ihtimal olarak. Çok üzgünüm bu haftada böyle bir şey öğrenmek beni mahvetti :( yaşayan var mı bunu.