ozgeyuceturk Kızlar aranızda Filiz Becerikliye gidip memnun kalan var mı ? 27 haftalık hamileyim. Kolan Hastanesine gidiyordum. Fiyatlar çok uçuk olunca değiştirmeye karar verdim.
ruzgarsmommm Ben ilk muaynemi orada oldum. Geçen hafta. 7. Haftamdı muayne 4 dk falan sürdü. Gözgöze geldik mi onu da bilmiyorum. Oldu bittiye getirdi. Devlet hastanesinde bile daha detaylı ve güler yüzlüler en azından.