9+3 günlük hamileyim ikinci gebeliğim bugün kontrole gittim doktor herşey iyi dedi kalp atışını vs dinledik ama hastaneden sonra kızımı biraz dışarı çıkardık eve geldiğimde biraz dinlendim uyandıgımdan beri inanılmaz baş ağrısı çekiyorum gözüme vuruyor kafamı kaldıramıyorum miğdem aşırı bulanıyo ve sadece sabah kahvaltıda yediğimle duruyorum tuvalete gittimde aşırı koyu leke gibi bişey geldi peçeteye kırmızı değil ama hiç olmamıştı bilen var mı acaba bi sorun mu var cevap verir misiniz lütfen korkuyorum