momtobee canım ben doğuma gidiyorum şuan normal gözüküyor ama sancım olmadığından suni denenicek aynı zamanda açıklığım olursa epidural isticem fakat olurda bi değişiklik olursa sezaryana cevirme nasık yol izlemeliyim diye sordum herkes spinalle oluyordu çünkü