SetaipekAkkaya Kızlar selam 20+4günlük hamileyim hergün olmasa da ara ara fena bi bel agrısı oluyo ve sağ bacagıma vuruyo agrısı yürümemi engelleyebiliyor. Bu durumu yaşayan var mı?
GlinDirim SetaipekAkkaya 24+4 üz bizde ne yazık ki bende de var 😩 doktorum fizik tedavıye gitmemi söyledi gittim dizim özellikle kopacak gibi ağrıyordu tamamen bitkisel bir masaj jeli verdi doktoruma da danıştım bebeğe hiç bir zararı yokmuş isterseniz doktorunuza danışıp kullanın alıp kullandım gerçekten ağrım kesildi çok şükür rahatla uyuyorum artık🙏🏻 ismi Gluco Gel
BBYaman SetaipekAkkaya ben 28deyim şükür azaltabildim ❤ Bel ağrısı çekmiyorum artık mis gibi uykulardayım