oldugugibibiri aysenunur haklısınız ben strese giriyorum bebeği de sokuyorum ama elde değil insanın kafası takılıyor İster istemez desteğiniz için teşekkür ederim🌸
oldugugibibiri Fatili bugün öncekine göre daha çok geliyor kahverengi de değil pembe. O yüzden biraz tedirginim umarım normaldir ve geçer. Teşekkür ederim🌸
Defnenaz benim de 5 gün evel açık renk kanamam oldu. Tüp bebek benim ve şuan 4+1. 4 gündür bişi yoktu. Bugün çok çok açık kahve akıntı oldu. İçimde kalan kan mı çıktı dedim de neden 4 gün sonra çıksın ki 🥺