acrmelek byzza16 yenidoğan prima almayı düşünüyorum sonrasında da bebeğim hangisinde rahat ederse deneyerek alacağım yani paket paket doldurmayacağım eve deneyerek karar vereceğim
Dilekcnkn byzza16 prima iki oğlumda da onu tercih ettim çok memnun kaldım allah izin verirse yine onu kullanacağım