Gulsum1205 Doğum yapalı 10 gün oldu belimde bi ağrı oldu geçmiyor nasıl geçire bilirim krem falan sürsem emzirirken bebeğe geçer mi eğilip kalkarken çok fena ağrıyor
Sinem123 Gulsum1205 spinal mi oldunuz onun ağrısı mı? Emzirirken her ilaç kullanılmıyor. Doktora danışmanız da fayda var