Kızlar selamlar 27 haftalık hamileyim bugün kontrol günümdü doktorum ölçüm yaptıktan sonra maşallah gelişimi haftasına göre 10 gün önde gidiyor biraz kilolu dedi kilosu da 980gr çıktı boyumuzda 29 cantim ama şimdi bende kendime bi dert ettim çabuk ehvam yapıyorum biliyorum ama çok kilolu bi bebek olsun istemem dikkat etmem gereken bişey varmıdır son aylarda vs yada normal bi kilomu şuan Haziran 15 de doğum gözüküyor suan bakalım fikirlerinizi merak ediyorum