Essa33 Kızlar son adet tarihime göre 5+4 günlük gebeyim ama doktor 4+3 dedi birde fotoğrafa bakar mısınız kesenin yanında küçük yuvarlaklar var sanki nedir acaba
Dilekcnkn Essa33 4+3 ise bebek henüz yoktur 1-2 hafta sonra bebek gözükür bende o haftalarda gittim keseydi 1 hafta sonra bebeği gördüm 5 haftada gördüm yani
Dilekcnkn Essa33 rica ederim kasma kendini bende böyleydim bebeği gördüm sonra kalp atışını duyana kadar sabırsızlanıyordum çok şükür duydum inşallah sende duyarsın ☺️
Dkmn34 Dün 5+1 dik keseyi ve bebeği gördük kalp atışı çok erken olduğu için duyamadık 4 haftalıkkken bebeği görmek pek mümkün degil bi riskiniZ yoksa 6. Haftada gidin hem bebek hem kalp atışı görürsünüz