Hale5555 hamile kalana kadar kullandığımız yöntem farklı tüp bebek, hamile olduktan sonra doğal yoldan hamile kalanlarla aramızda hiçbir fark olmuyor demişti kızıma tüp bebekle hamile kalmıştım. 40+5 e kadar normal bekledik kızımı ; daha fazla duramadık artık suyu çok azalmıştı mecbur sezeryan oldu.
kızım 15 aylık çok şükür 🙏🏻 ben bu kez normal yolla hamile kaldım ve 3 aylıkken öğrendim. 🥰ilki tupbebek olunca 2. Normal olabiliyormuş bazen, her şey kafada bitiyor sanırım. Stres her kötülüğün anası gibi 😌