cilekreceli Bugün avmye gittim haliyle bayada yürüdüm avm içinde, bi başladı eve gidelim dermişçesine tekmelemeye, çok canımı acıttı ya el kadar şeysin sen hulk mı sandın kendini 😛🥰 sizde de oluyor mu
Serpil-3 cilekreceli ayy valla benimkide öyle güya yürüyüşe çıkıyorum daha iki adım atmadan bi dikiliyor karnımda aşağı doğru bazen nefes bile alamıyorum eşim de diyor ki 500 gram şey nasıl bu kadar acıtıyor diye maşallah çok güçlü tekmeler yiyorum olsun aman sağlıklı olsunda razıyım hepsine
Mekselinda İllaki oluyor ama asla canımı acıtıyor demem aksine hoşuma bile gidiyor kendini hissettiriyor güçlenmiş kasları diye. Size değil lafım ama burda bazen okuyorum çok canımı acıtıyor sürekli bıktım bi doğsun diyeni bile okudum
Serpil-3 Mekselinda bıkmak mı 🤷♀️🧑🍼💕Allah akıl fikir versin inşallah evet benimkide çok güçlü vuruyor benim diğer oğlumda böyleydi bazen uyutmuyor bile ama olsun en güzel şey bu en güzel his
cilekreceli Mekselinda bıktım diyenleride çok yargılamamak lazım hamilelik duygusyla yazılmış şeyler onlar kimse yavrusundan bıkmaz