BurcuGztok Bugun saat 8 bucukta yatisim var... Ameliyata kacta girerim bilmiyorum. Bu mubarek ayda sizlerden dua bekliyorum heyecan ve korku var.. Malum zorunlu sezeryan olacagim.. 😞 dogum sonrasi hikayemi paylasmak banada nasip olur ins :) Allahim hepimizi kurtarsin 💝🙏
Berra BurcuGztok Rabbim sağlıcakla kucagınıza almayı nasıp etsın benımde bugün 8:30 yatışım yapılacak ve sezeryan rahatsızlığımdan dolayı geceden berı uyumadım korkudan.
Hemsireanne35 BurcuGztok allah yardımcımız olsun benim de bugün 10 buçukta yatışım var 🙈 sağ Salim çıkar bebeklerimize kavuşuruz inşallah 😊
Busranurasikk Sağ Salim bebeğinizle birlikte çıkarsınız inşallah 🤗🤗 ben şimdiden sizin adınıza bile heyecan yaptım defalarca Doğum izledim ve benim için daha çok erken 🙈
Elcindyn BurcuGztok Dualarım sizinle Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏 Şöyle düşünün Ne güzel yavrunuza kavuşuyorsunuz darısı benim ve diğer annelerin de başına 👼
Sengulylmzr BurcuGztok Allah yardımcımız olaun Sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım İnşallah benimde bugün 9 da yatışım var 🙏 banada çok dua edinn👼🏻🙏