Omay0707 https://imgyukle.com/i/NgaMax kızlar bu bügünki ovulasyon testi bu günden önce silikleşti 3 gün boyunca ve bügünki yaptıgım yani 4 gün önce yaptıgım test https://imgyukle.com/i/Nga6uy bu arkadaşlar ikisinde koyu 2 kez mi yumurtlamış oluyorum birden ilk test yaptıgım gün doktor kontrolünde de 18 mm ve çatlayacagını söylemitşti ertesi gün silikleşmişti 3 gün sonra tekrar koyu bu arada adetime 13 gün var
Guneyinannesi1 Omay0707 kız eğer ilk yumurtlamada tuttutsa ikincidede tutarsa ikiz oluyor biliyosn demi 😆 degerlendir bence sanslisin
Hayalizlerim Ayda iki kere yumurtlama olabiliyor doktor kaç yumurta gelişmiş onu söyledimi yani iki ayrı yumurta varsa farklı zamanlarda çatlayabilir
Omay0707 Hayalizlerim sağ da 18mmm soldaki büyümemiş demişti 4 günde büyür mü ki klomen ve corasprin kullandım bu ay