39+2 tim dün lKanamam olmuştu halada rafa geliyo akıntı kırmızımsı Sabahdan beri 5 dk da bi 10 saniye filan süren adet ağrısı gibi ağrı girip 10 15 saniye sonra geciyo yine başlıyor sabahdan beri hep böyle bu doğum sancısını anlamadım çoğalmıyor hiç 10 saniye anca sonra geciyo napıyım bilemedim ya