suna_zumrutcu Merhaba ,gebelikten önce diyabeti olup hamile kalanlar bu süreci nasıl atlattı , sıkıntı yaşadı mı ?endokrin ve diyetisyene gittim ama şuan şekerim yüksek korkuyorum biraz 🥺6 haftalık hamileyim
Mavi34 suna_zumrutcu Bende 10 senelik diyabetliyim. Şuan 4.2 haftalık hamileyim.diyabete yeni gittim diyetisyen e de gidicem. Nasıl ilerleyecek bilmiyorum şuan ama gebelikle şekerimde yükselmeler olmaya başladı
suna_zumrutcu Mavi34 bu hafta tekrar gideceğim ben insülin e başlayacaklar sanırım ama şuan evde ölçtüm yüksek çıktı ilaç da içme dedi doktor korkuyorum biraz o yüzden
Mavi34 suna_zumrutcu ben tüp bebekle hamile kaldım. Öncesinde diyabete gitmiştim tüm hapları kesmişlerdi. Zaten insulin degisip hakilleik unsuline geçmiştim. Dün gittiğimde 3 aylık şeker ortalamam 6.5 çıktı pazartesi göstericem bende sonuç. Diyabet doktoru her ay geleceksin kadın doğumla beraber takip edeceğiz seni dedi