Sermec27 bence hep et kuzum cunku sımdı dıkkat ettiğin için az gelecek sekerın bide tatlı felan canın isterse sana bişi önerim diyetisyen tavsıyem
A101 de fındık esmesı var 0 şeker yüzde 20 bal bunu al 1 tatlı kaşığı üstüne yarım muz
krep yap 1 su b süt 1 yumurta 2 yk tam bugday unu ile 2 tane cıkıyor biriyle zeytin peynır mevsim yeşillikleri biber ye 2 ile o fındık kremasından 1 tk sür içine muz oh ben bunu yedıgım halde 103 geldi tokluk 🥰