Merhaba kızlar 11 senelik evliyim 10 yaşında bir kızım var şimdi tekrar bebek istiyoruz spiral vardı çıkardım aralıkta bir 5 haftalık bir düşüğüm var bu ay tekrar denedik Şubat 19 adet tarihim Mart 12345 ovulasyon zamanım adetime 5 gün var 3 gün önce kovit olduğumu öğrendim 🙈belirtileri karıştırıyorum tad vs etkileniyor çünkü ama bazen hafif rahim kasılması ve sürekli gazım oluyor ayrıca akıntım da var test yapmaya korkuyorum siz ne dersimiz