-Havva- 4 aylık hamileyim ve en ufak bir işle uğraşsam bile belim çok ağrıyo çözümü olan varmı? Varsa yazsın lütfen 😑😞🤰
minikprensimmm123 -Havva- 9 haftalığım bende de ara ara oluyor maalesef bugün yine başladı ağrı 🤦♀️🤦♀️
SutlacimiYedimmiBen -Havva- ilk aylar bnmde çok bel agrim vardi 16.haftada magnezyuma basladim suan 30.haftam bitmek uzere kendimi çok yorarsam bel agrım oluyor birde gece yatakta dönerken magnezyumun faydasi olduğunu düşünüyorum.
Lifebaby -Havva- 27haftalik hamileyim bende de yaklaşık 4-5haftadir şiddetli agri var 10dk ayakta duramıyorum bunun bir çözümu yok galiba
Bd21 Benimde çok şiddetli. Yattigim yerden kendim çok çok zor kalkıyorum yatakta dönmekte çok zorlaniyorum ne.mide bulantısı ne başka bisey yasamadim hamileligim boyunca ama bu bel ağrısı beni bitirdi 🙈 29+3
Omerhatice -Havva- sadece dinlenmek canim başka bi care bulamadım ben oğlumda 7 ay çektim 2. Ayda basladi doğurdum agri bitti gitti Bu bebegimdede bel ağrısı şikayetiyle ogrendim 6. Ay bitmek üzere hala var sanirim buda doğurunca geçicek
Princessmom 6 haftalık hamileym haftalardır kuyruk sokumu ağrısı ve bel agrısı çekiyorum. Daha başında böyleysem sonunu düşünemiyorjm 🙄