Hanımlar merhabalar, 6+0 haftamdayım ve aşırı derecede gaz sıkışması yaşıyorum, öyle ki soluğumu kesecek kadar sıkışıklık hissediyorum, kanama vs herhangi bir sorunum yok çok şükür ama bu beni o kadar çok rahatsız ediyor ki bütün akşamım kıvranmakla geçiyor, sizden yaşayanlar varsa nasıl çözümlediniz, çözebildiniz mi, yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻